تک وب

دانلود برنامه گوشی و کامپیوتر،مطالب آموزنده،دانلود آهنگ کردی و فیلم و کلیپ های طنز

تک وب

دانلود برنامه گوشی و کامپیوتر،مطالب آموزنده،دانلود آهنگ کردی و فیلم و کلیپ های طنز

دریافت ایمیل‌ داخلی بدون نیاز به اینترنت و رایگان

ایمیل ملی

پست تصویری (ایمیل) از مهرماه توسط یک شرکت ارایه دهنده خدمات ایمیل های داخلی بدون نیاز به اینترنت و به طور رایگان دریافت می شود.

به گزارش سافت گذر به نقل ازفن آوری اطلاعات ایران، مدیر مجموعه چاپار (یکی از خدمات دهندگان ایمیل های داخلی) از دسترسی نرم افزارهای مدیریت رایانامه ها به پست الکترونیک چاپار از مهرماه خبر داد و بدین ترتیب می توان پست تصویری را بدون نیاز به اینترنت دریافت کرد.

سلمان افشار مدیر مجموعه چاپار اظهار داشت: این دسترسی از طریق پروتکل های IMAP در چاپار امکان پذیر خواهد بود. IMAP نرم افزارهایی است که با استفاده از آن می توان ایمیل ها را بدون نیاز به اتصال اینترنت (offline) دریافت کرد.

وی افزود: در حال حاضر دسترسی به چاپار از از طریق وب امکان پذیر است و این در حالی است که در صورت راه اندازی چنین امکاناتی کاربران می توانند به ایمیل ها به صورت آفلاین دسترسی داشته باشند.

افشار با بیان اینکه در میان سه سرویس دهنده داخلی ایران دات آی آر، پست و چاپار، درگاه الکترونیکی چاپار تنها سرویس دهنده آنلاین و رایگان است افزود: در صورتی که حمایت های بیشتری از سوی سازمان سیاستگذار صورت گیرد می توانیم تا سال آینده سرویس اشتراک ویدئو و عکس را در چاپار داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: اگر چرخه تجاری مورد نیاز خدمات دهندگان آنلاین در کشور در حوزه فناوری اطلاعات درست تعریف و حمایت شود می توان انتظار داشت ارایه این خدمت همانند پنج سال اول یاهو و جی میل را در کشور داشته باشیم. همچنین اگر ارایه این خدمات ارزش افزوده مناسبی را به سرویس دهندگان داخلی اضافه کند میزان استقبال کاربران از درگاه های پست الکترونیک ملی و داخلی افزایش می یابد.

نظرات 1 + ارسال نظر
احسان مرادی جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 15:56 http://markazforosh.com


با سلام خدمت شما دوست و همکار گرامی
بنده احسان مرادی هستم، یکی از بازاریاب های فعال طلایی سایت پارسیس و مدیر سایت مرکز فروش - فروشگاه اینترنتی برتر(www.markazforosh.com).
در این پیام دو راه اصلی در افزایش رتبه ی یک سایت را قصد دارم به شما معرفی کنم.
1- یکی از راه های افزایش سریع رتبه ی سایت، افزایش تعداد بازدید کننده از سایت می باشد. برای این کار من بهترین راه حل را به شما پیشنهاد می دهم. برای اطلاع از آن به سایت http://paradisboy.blogfa.com/ حتما مراجعه کنید و مطلب صفحه ی اصلی آن را مطالعه کنید.
2- یکی دیگر از راه های افزایش سریع رتبه ی یک سایت لینک های وارده و صادره از آن می باشد، لذا از شما دوست و همکار گرامی تقاضا دارم اگر دارای سایتی می باشید اقدام به تبادل لینک با سایت بنده نمایید. برای این کار لینک سایت بنده (www.markazforosh.com) را با نام (مرکز فروش - فروشگاه اینترنتی برتر) در سایت خود درج نمایید، سپس در قسمت تبادل لینک سایت من، لینک سایت خود را به صورت رایگان درج کنید.
( از قسمت تماس باما ایمیل شخصیتون رو برای اینجانب به اشتراک بگذارید) .
با تشکر فراوان - احسان مرادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد