تک وب

دانلود برنامه گوشی و کامپیوتر،مطالب آموزنده،دانلود آهنگ کردی و فیلم و کلیپ های طنز

تک وب

دانلود برنامه گوشی و کامپیوتر،مطالب آموزنده،دانلود آهنگ کردی و فیلم و کلیپ های طنز

جون خودتون

سلام

وبلاگم روزانه600بازدید داره اما ماهانه6تا نظر نداره!!

جون خودتون یه نظر بزراید

انتقاد

پیشنهاد

درخواست

.

.

.

.

!!

فعال کردن ظاهر جدید صفحه‌ی دانلود در فایرفاکس

از نسخه‌ی 14 به بعد مرورگر فایرفاکس، بخش دانلود مرورگر ظاهر جدیدی به خود گرفته است که البته این ظاهر جدید به طور پیش‌فرض غیرفعال است. در این ظاهر جدید دیگر فایل‌های دانلودی در یک پنجره‌ی مجزا نمایش داده نمی‌شوند بلکه در همان محیط مرورگر لیست می‌شوند. این حالت می‌توان به صورت آسان‌تری به فایل‌های دانلود شده توسط مرورگر دسترسی داشت. در این ترفند به نحوه فعال کردن ظاهر جدید صفحه‌ی دانلود در فایرفاکس خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب ...

بستن پروسه‌های ویندوز از طریق CMD

همان‌‌طور که می‌دانید برای بستن پروسه‌های ویندوز بایستی به Task Manager و سپس تب Processes مراجعه نمایید. اما شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید این کار را می‌توانید از طریق Command Prompt ویندوز نیز انجام دهید، بدون اینکه به نیاز به استفاده از Task Manager داشته باشید. در این ترفند به معرفی نحوه انجام این کار می‌پردازیم.

ادامه مطلب ...

تهیه لیست کاملی از نرم‌افزارهای نصب شده بر روی ویندوز به وسیله C

CCleaner نام نرم‌افزاری است که به وسیله آن امکان حذف کامل برنامه‌های نصب شده بر روی ویندوز را خواهید داشت. اما این نرم‌افزار امکان دیگری را نیز فراهم می‌کند و آن تهیه لیست کاملی از نرم‌افزارهای نصب شده بر روی ویندوز در قالب یک فایل متنی همراه با نسخه دقیق هر یک است. این قابلیت به ویژه به هنگام نصب مجدد ویندوز بسیار کارآمد خواهد بود. در این ترفند به نحوه انجام این کار می‌پردازیم

ادامه مطلب ...

باز کردن پوشه‌ی مسیر جاری CMD به شکلی سریع

فرض کنید در محیط Command Prompt و در خط فرمان، مسیر یک پوشه درج شده است و قصد دارید تا از طریق Explorer وارد این پوشه شوید (به عنوان مثال در خط فرمان مسیر C:\Users درج شده است و قصد دارید تا از طریق Explorer وارد این پوشه شوید). راه مرسوم، باز کردن Computer و ورود قدم به قدم به پوشه مورد نظر است. اما بایستی بدانید بسیار سریع‌تر می‌توانید به این پوشه مسیر جاری دسترسی داشته باشید. در این ترفند به نحوه انجام این کار می‌پردازیم.

برای این کار:
کافی است (ترفندستان) پس از ورود به پوشه به مورد نظر در خط فرمان CMD، این دستور را وارد نموده و Enter بزنید:
explorer .
خواهید دید که بلافاصله پوشه مورد نظر در محیط Explorer فراخوانی خواهد شد.

پی بردن به آخرین تاریخ و زمان ورود به حساب‌های کاربری ویندوز از

شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید با استفاده از Command Prompt ویندوز می‌توانید به تاریخ و زمان دقیق آخرین ورود به حساب‌های کاربری ویندوز پی ببرید. در این ترفند به معرفی نحوه انجام این کار خواهیم پرداخت.


ادامه مطلب ...

آموزش افزودن عکسو فایل برای دانلود به وبلاگ+pdf

دانلود یه فایل آموزشی

آموزش گذاشتن فایل(آهنگ برنامه و...)در وبلاگ

آموزش گذاشتن عکس در وبلاگ


حجم:626کیلوبایت







برچسب ها:دانلود فایل آموزش گذاشتن فایل و عکس در وبلاگ

دانلود آهنگ لالایی از ایوب قلعه(حتما دانلود کنید)

آهنگ زیبای ایوب قلعه به نام لالایی که در مورد مادر خوانده امیدوارم دانلودکنید






دانلود سازدول زیبا

3 عدد سازدول زیبا و شاد تقدیم به همه کردها

حجم:2.40مگ



دانلود آهنگ فوق زیبای محمد امین غلامیاری فارسی

این آهنگ خیلی زیبا را محمد امین غلامیاری خوانده

قسمت من غم بود        مهنت عالم بود

و....

حجم:حجم1.56مگ







برچسب ها:غلامیاری , محمد امین غلامیاری , دانلود آهنگ غلامیاری , فارسی , غلامیاری فارسی , غلامیاری فارسی , دانلود آهنگ فارسی , محمد امین فارسی , دانلود غلامیاری  



مایکروسافت هم چینی شد!!استخدام یک هزارنیروی کارچینی درمایکروسافت

استخدام یک هزار نیروی کار چینی در مایکروسافتمایکروسافت قصد دارد برای استحکام موقعیت خود در بازار حدود یک هزار نیروی کار چینی را استخدام کند. 

به گزارش سافت گذر به نقل ازایتنا؛ به گفته یکی از منابع نزدیک به این شرکت، در حال حاضر مایکروسافت ۴ هزار و ۵۰۰ پرسنل چینی در اختیار دارد و قرار است یک هزار نفر دیگر به این افراد اضافه شوند. 

بر اساس گزارش ایتنا از رویترز،رالف هاپتر مدیر اجرایی مایکروسافت در چین می‌گوید: افراد جدیدی که استخدام می‌شوند، در بخش‌های تحقیق و توسعه، فروش، بازاریابی و خدمات به کارگرفته خواهند شد. 

اضافه شدن یک هزار نیروی کار به کارمندان قبلی شاغل در مایکروسافت چین می‌تواند رقابت تنگاتنگی با شعبه این شرکت در کشور هند که هم اکنون حدود ۵ هزار و ۸۰۰ نفر نیروی کار در اختیار دارد، به وجود آورد. 

مایکروسافت قصد دارد با سرمایه‌گذاری سالانه ۵۰۰ میلیون دلار در بخش تحقیق و توسعه در کشور چین، جایگاه فعلی خود را روز به روز ارتقا دهد. 

با وجود تلاش‌ها و سرمایه‌گزاری‌های کلان شرکت مایکروسافت به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان نرم‌افزار جهان در کشور چین، اما هنوز مقررات بازدارنده‌ای در مورد حق انتشار و کپی در این کشور وجود ندارد.

شش باور اشتباه درباره‎ی اینترنت؛ آن را شنیده‌اید؟

باورهای پذیرفته شده‌ای در جهان تکنولوژی و وب وجود دارند که اصلا صحت ندارند. مثلا به‌طور عموم باور شده که طول عمر باطری لپ‌تاپ به میزان اتصال آن به برق ربط دارد. بخوانید از شش باور بزرگ اشتباه.

به گزارش سافت گذر به نقل ازسیتنا؛ در دنیای تکنولوژی باورهای نادرستی گاه وجود دارند که به مرور زمان به رغم نادرستی‌شان چنان قوی شده‌اند که شنونده آن را امری مسلم می‌داند. ممکن است حتی آن‌ها را در تلویزیون شنیده باشید یا در اینترنت خوانده یا از دوستی به اطلاع‌تان رسیده باشد اما با این‌ حال اشتباه هستند. همیشه هم آن‌چنان به علت تکرار واضح به نظر رسیده که دنبال منبع معتبری برای آن نرفته‌اید. در اینجا به تعدادی از بزرگ‌ترین باورهای عمومی بی‌اساس در عرصه وب اشاره می‌کنیم.

۱- مک ویروسی نمی‌شود
سال‌ها اپل از طریق وب‌سایت خود ادعا کرد کامپیوترهایش از سیستم‌عامل‌های تحت ویندوز بهترند چرا که به ویروس آلوده نمی‌شوند. اما زمان گذشت تا در ماه ژوئن امسال اپل مجبور به روزرسانی وب‌سایت خود در بخش مربوط به ویروس‌ها و بدافزارها شد. این وب‌سایت ادعای سابق خود را نیز حذف کرد. کارشناسان امنیت اعلام کردند که ۶/ ۲ درصد از مک‌بوک‌ها که یک آنتی‌ویروس مشترک را دانلود کرده بودند، آلوده به ویروس شده بودند.

۲- هرچه مگاپیکسل‌های دوربین بیش‌تر، بهتر
وقتی از گوینده‌های چنین جمله‌ای پرسیده می‌شود چرا این اعتقاد را دارند، معمولا فکری می‌کنند و جوابی می‌دهند که قانع‌کننده نیست. بالاتر بودن مگا پیکسل برای وقتی بهتر است که می‌خواهید عکس‌هایی در سایز بزرگ داشته باشید وگرنه در اندازه‌های معمولی مگاپیکسل به اندازه کیفیت لنزهای دوربین و سنسورهای نور اهمیت ندارد.
بنابراین دوربین یا گوشی همراه خود را تنها بر اساس تعداد بیش‌تر مگاپیکسل انتخاب نکنید.

۳- بستن اپلیکیشن‌ها، باطری آیفون را حفظ می‌کند
برای مدت‌ها برداشت عمومی این بود که برای حفظ باطری آیفون و ارتقای طول عمر آن باید همه اپلیکیشن‌هایی را که از آن‌ها استفاده نمی‌کنیم ببندیم. اما آن دسته از اپلیکیشن‌هایی که با دو بار کلیک بر دکمه خانه (دکمه دایره‌ای شکل پایین آیفون) دیده می‌شوند (که همان اپلیکیشن‌های بی‌استفاده بازمانده شما هستند) هیچ ارتباطی به طول عمر باطری‌تان ندارند.

ادامه مطلب ...