تک وب

دانلود برنامه گوشی و کامپیوتر،مطالب آموزنده،دانلود آهنگ کردی و فیلم و کلیپ های طنز

تک وب

دانلود برنامه گوشی و کامپیوتر،مطالب آموزنده،دانلود آهنگ کردی و فیلم و کلیپ های طنز

دانلود آهنگ پریشانم مکه

این آهنگ زیبا را آیت احمد نژاد یکی از بهترین خواننده های کرد خوانده است این آهنگ یه حسه خیلی غمگینی به آدم میده این آهنگ خیلی خیلی زیباست بهتون پیشنهاد میکنم که حتما دانلود کنید به نظر من این یکی از بهترین اهنگ های آیت است همه ی آهنگ های وبلاگ یه طرف و این آهنگ آیت هم یک طرف چون خیلی خیلی زیباست خیلی سبک قشنگی دارد درکل همه چی تمام است این است آهنگ پریشانم مکه آیت!واقعا عالی است

حجم:2.31مگ

نوع آهنگ:صوتی

خواننده:آیت احمد نژاد

سبک:غمیگن




برچسب ها:آیت , دانلود آهنگ آیت , آیت غمگین ,پریشانم نکه , غمگین آیت ,استاد آیت , دانلود اهنگ کردی غمگین  , آیت احمد نژاد , دانلود ,دانلود برنامه , برنامه گوشی , برنامه کامپیوتر , برنامه آنتی ویروس , نود32 , دانلود آهنگ کردی , ناصررزازی , آیت احمد نژاد , دانلود gps , سیستم عامل , برنامه نوکیا , برنامه جاوا ,دانلود آهنگ شیرزاد جراحی , دانلود آهنگ امین غلامیاری , دانلود آهنگ کردی شاد و غمگین  , کردی غمگین ,دانلود آهنگ حسن زیرک , عزیز ویسی , آهنگ های زیبای کردی , برنامه pc , برنامه , دانلود آپدیت نود 32 , آنتی ویروس ,آهنگ های کردی, کوردی

نظرات 2 + ارسال نظر
behnam دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:20 http://bafry.blogsky.com

من کرد سنندج هستم.واقعا باعث تاسفه که این خواننده ای بزرگ رو نمیشناسی.حد اقل آهنگ های حسین صفامنش رو بزار تو وبلاگت.

دوست عزیز من کرد کردستان که نیستم من کرمانشاهی ام اگر تو وبلاگ یکم بگردی آهنگ صفا منش زیاد پیدا میکنی من که همه ی خواننده های شما را نمیشناسم مثلا آیا شما ایوب قلعه یا محسن زرگوش را میشناسی؟؟؟اینا کرمانشاهی اند

behnam سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 20:23 http://bafry.blogsky.com

خواننده های مشهور رو اکثرا میشناسم.مثلا ایوب علی که کرد ایران نیست.زکریا هم همینطور.بختیارصالح هم.ولی اکثرا میشناسمشون.
در ضمن نمیدونم چجوری یک ادامه مطلب خوب قرار بدم.میخوام عکسی بزارم در مورد مطلبم بعد زیرش ادامه مطلب.ولی متاسفانه نمیدونم چجوری این کارو بکنم

دوست عزیز حتما برات یه pdf آموزشی میزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد