تک وب

دانلود برنامه گوشی و کامپیوتر،مطالب آموزنده،دانلود آهنگ کردی و فیلم و کلیپ های طنز

تک وب

دانلود برنامه گوشی و کامپیوتر،مطالب آموزنده،دانلود آهنگ کردی و فیلم و کلیپ های طنز

دانلود آهنگ زیبای آمان دکتر از مرحوم زنده یاد حسن زیرک

این آهنگ زیبا استاد حسن زیرک است این آهنگ خیلی خیلی جالب و قشنگ است که به شما پیشنهاد میکنم که حتما دانلود کنید طول فایل بیش از9دقیقه است وحجمش هم یه2.77مگابایتی است فرمتش هم mp3است ای کاش حسن زیرک امروز بودش و این صدا های جدید و مسخره کم میشدند

دانلود کنید و از صدای زیبای حسن زیرک لذت ببرید









برچسب ها:دانلود , آهنگ کردی , حسین صفامنش, ناصر رزازی , آهنگ کردستان,کرمانشاه,شیرزاد جراحی, نورالدین بزله , آیت احمد نژاد, آهنگ های حسن زیرک, حسن زیرک ,هنرمند, آهنگ ,خلیل مولانایی ,دانلود انواع اهنگ های کردی, آهنگ ناصررزازی و َشیرزاد جراحی, هنرمند نورالدین بزله و خلیل مولانایی, آیت احمد نژاد دانلود ،   آهنگ لری،یوسف نوری

آهنگ آموزاگیان، آموزا  آهنگ آیت , جدید ترین آهنگ آیت , آیت احمد نزاد , جدید ترین اهنگ ,

حسن زیرک,آمان دکتور,دانلود رایگان,آهنگ حسن زیرک, آهنگ دکتور,آمان دکتر,آهنگ حسن زیرک


نظرات 1 + ارسال نظر
بهنام یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 20:23 http://bafry.blogsky.com

سلام.منو با every thing لینک کن.من لینکت کردم.راستی خیلی از آیت گذاشتی.فکر کنم از کامیاران به بعد از آیت خوششون میاد.منظورم از کامیاران به طرف جنوب یعنی کرمانشاه و ...
ولی خیلی خیلی ازش گذاشتی.یکی هم از بابک محمدی بزار.ایوب علی.زکریا و ....

دوست کرد عزیز لینک شدی
بیشتر هوادارای آیت تو روانسر،پاوه،جوانرود،و شهر های کردستان است
این خواننده هایی که شما نام بردید را اصلا نمیشناسم!!!
دوست عزیز شما کرد کجا هستید؟من کرد کرمانشاه هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد