تک وب

دانلود برنامه گوشی و کامپیوتر،مطالب آموزنده،دانلود آهنگ کردی و فیلم و کلیپ های طنز

تک وب

دانلود برنامه گوشی و کامپیوتر،مطالب آموزنده،دانلود آهنگ کردی و فیلم و کلیپ های طنز

دانلود آهنگ زیبایی ساله های ساله از ناصر رزازی

دانلود کنید

 ساله های ساله

ساله های ساله ئه وینداری توم .........سالیان درازی که عاشق تو هستم
تو خوت دیزانی گیان و گیان گیان قه رزداری توم.....تو خودت میدونی جان حان جان که بده کار تو هستم
سا به س بو ره قیب شین وفریادکه....دیگه بسته برای رقیب گریه و ناله
جاریکیش ذوستی گیان وگیان گیان هه ی قدیمیت یاد که..هر از چند گاهی از این دوست قدیمیت یادی کن
ئازیز گوی مه که به قسه ی ئه م و ئه و ....عزیز من به حرف این و آن گوش نده
روژی روناکم گیان و گیان گیان لی مه که به شه و...روزگار خوش و روشنایی را به شب تبدیل نکن
خودا ده یزانی من بو تو چونم..تنها خدا میداندکه چه احساسی به شما دارم
وه ک کووره ی ئاگر گیان وگیان گیان وه ی های له ده روونم.....درونم مانند کوره ی آتش است جان و جان و جان نسبت به تو
هیچ خوشیم نه دی له رووی زه مانه ....هیچ خوشی از دست روزگار ندیدم
بووم به نیشانه گیان وگیان گیان..هه ی بو تیروتانه..انگشت نما شدم برای طعنه مردم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد